Skola imorgon..

Har inte hunnit gjort så många inlägg eftersom jag har hjälpt till och städat & fixat i gamla lägenheten, igår städade jag lägenheten med pappa, barbro och linnea sen var jag med john! efter det drog jag hem och då tittade vi på en film som hette '' Grand torino '' as bra film, handlar typ om en gubbe som var med i kriget mot korea och hans grannar är koreaner i början hatar han dom, men sen så blir dom jätte bra vänner & så. Eller lättare sagt, gubben försvarar sina grannar mot kvartesgäng! Idag var jag med john, axel och fanny vi var ute med rocky sen drog vi till max och käkade efter det så drog vi hem till dom igen och spelade något fighting spel och sen så drog jag hem och åt kebabpizza (skräpmat hela dagen haha). Det var min dag, imorgon är det skola igen, längtar inte! Längtar bara till vännerna och idrotten, haha vi har badminton och det är as kul!
Bjuder på en bild

Kommentarer
Postat av: wendela

fin blogg :)

2012-01-22 @ 23:43:51
URL: http://wendelas.webblogg.se/
Postat av: Oscar Dinesen

Haha, tack! & detsamma :) Headern fungerar inte som den ska så ska fixa den ;)

2012-01-23 @ 17:55:57
URL: http://oscardinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0