Rubrik?

Igår gjorde jag inget speciellt, var ut till hälla med mamma. Köpte ett par nya byxor, ett par vantar och en idrotts tröja. Efter det drog vi hem och gjorde hamburgare! Var as gott eftersom vi har såna hära '' Maxbröd '' När vi gör hamburgare. Idag har jag varit i skolan, efter det så drog jag hem och gjorde '' lefsa '' är som en bakelse, typ något slags bröd med smör, kanel och socker! Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt blir nog bara att ta det lungt, för imorgon ska jag upp vid 7, vi ska ut och fiska (på isen) i fläckebo ska bli askul, vi brukar alltid få en eller flera gäddor när vi är ute :) Fast det drygaste är att jag ska upp så tidigt ;s Men det är ju typ bara ljus mellan 9 och 3!
Kanske lägger upp bilder på mina saker jag köpte sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0