Igår + idag.

Igår gjorde jag inget speciellt, var i skolan som vanligt vi hade bowling på idrotten! Efter idrotten var jag med john sen drog jag hem, innan jag och john drog hem till mig drog vi till willys sportfiske och köpte drag ( jag gjorde det ). Sen efter det drog jag hem till pappa. Idag har jag varit med john och axel, vi försökte baka kladdkaka men misslyckades haha, john skrek åt mig och axel att ta kladdkakan. Jag vägrade för den hade ju precis kommit ut ur ugnen, men axel tog i bakplåtspappret runt om kakformen, sedan skulle john riva bort allt papper på sidorna med axel höll på pappret, axel höll kakan i luften, och då tappade dom kakan hahahha! på deras pall och trasmattan fick värsta skrattattacken, medans john och axel började äta från golvet och städa. Det var min dag!
Fiskedragen
Kladdkakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0