Dagen

Var i skolan som vanligt, vi hade inställd svenska idag så vi hade håltimme! Dom som hade tyska hade både inställd svenska & tyska så dom slutade halv 12! efter skolan var jag med john, vi drog först till lidl och där köpte vi en varsin smoothie (kan lägga upp en bild på en sån imorgon för kommer förmodligen köpa en sån då med!) och så köpte han '' fredagsmys '' till sin familj, efter det åkte vi hem till honom det första vi gjorde var att gå ut med hunden sen gick vi i hans & axels rum så var vi med han, efter ett tag drog jag, axel och fanny till ica där köpte vi ännu mera saker, sen gick vi hem till honom igen och då kom amanda dit! Vi gjorde typ inget, typ fånade oss med appen '' HeyTell '' det är en app som man typ pratar med varandra gratis (som walkie talkie). Efter det cyklade jag hem och åt mat, nu har jag bara suttit vid tvn! Är astrött vetinte varför, klockan är ju bara halv 10! :) Men nu ska jag vara social!
Här har ni axel's blogg! www.axelsoderlund.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0