Badminton

Idag hade vi badminton på skolan, var jättekul! Efter badmintonen så tog jag, victor & john bussen hem var typ 100000 på bussen. Nej men det var helt packat! Sen drog jag och john hem till mig vi spelade monopol! haha;)
tog typ 2 timmar för oss åt spela så tillslut gav john upp och drog hem. Vi hade inställd engelska idag så vi hade 2 timmars hål, och så glömde jag mina vantar på bussen så jag och mamma ska ner och kolla på vl's kontor någon dag i veckan och se om mina vantar är där. Sen stannade vi på stan och då köpte jag en vattenflaska för 49 :- , betalade inget för den för har en app som heter '' Wrapp '' där kan man skicka gratis presentkort till sina kompisar! Det här presentkortet fick jag av jennifer, så tack! eller vad man ska säga ;) Ska iväg nu så lägger upp en bild på vattenflaskan senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0